vineri, 10 februarie 2012

O lume perfecta?

Intr-o lume perfecta as putea sa scriu. Sa am talent, zic, cu scrisu’ ma descurc. Ma gandeam ce mi-ar fi placut sa fac in viata. Nu acum. Acu’ doar imi aminteam.Stiti voi visurile alea din copilarie? Cand stateam in jurul educatoarei stergandu-ne mucii si bateam campii? Ne vedeam piloti, astronauti sau pirati. Eu ma voiam scriitor. Acum, la 28 de ani, abia leg doua propozitii.

Ce s-a schimbat de atunci? Deceptiile, iluziile si capetele repetate in zidu’ vietii m-au facut sa inteleg ca sunt un om slab. Iti trebuie o tarie extraordinara, o hotarare pe care inca n-o inteleg pentru a-ti indeplini acele vise. Sunt invidios. Invidios si curios sa stiu ce ii motiveaza pe oamenii astia care, cu o usurinta care ma sperie, reusesc sa depaseasca atatea obstacole. Anturaj, greutati, superficialitate, etc.

Pana una-alta, asta nu-i o lume perfecta, iar eu n-am talent.

PS: Si nu ma intelegeti gresit, imi place enorm ce fac acum. Nu m-as vedea facand nimic altceva, dar ma intriga subiectul.

Cum ar arata o lume perfecta? :

O lume perfecta trebuie sa aiba multi copaci si multe rauri.

O lume perfecta trebuie sa aiba oameni buni.

Intr-o lume perfecta oamenii zboara, nu merg pe jos cu picioarele… se telerporteaza…

Intr-o lume perfecta nu sunt razboaie si toti oamenii se iubesc.

O lume perfecta este atunci cand oameni se iubesc,nu injura si au frica fata de Dumnezeu

Va astept si pe voi cu ceva comentarii in care sa spuneti cum ar trebui sa arate o lume perfecta in viziunea voastra:....





@Diamescu Adrian

3 comentarii:

  1. o lume perfecta e cea in care armonia naturi se poate imbina perfect cu armonia sufleteasca a omului

    RăspundețiȘtergere
  2. O luma perfecta...nu am trait in asa ceva, nu stiu cum ar fi,dar asvrea de la lumea perfecta din gandul meu.. mai multa armonie.. mai mult timp ca oamenii sa admire frumosul si natura, bucuriile vietii si fericirea pura. am sa am si eu o lume perfecta..cand voi reusi sa plec de langa cei care o murdaresc pe aceasta.
    Pana atunci insa..ma bucur de lumea mea.

    RăspundețiȘtergere