luni, 18 iunie 2012

Ce ți-am făcut ?

Ce ți-am făcut când te-am iubit și-n brațele promise,

mi te-am jurat să te urmez și-n gânduri indecise?

Ce ți-am făcut când îți șopteam ca inima-ți să tacă,

c-am s-o iubesc și-ți repetam, că n-are să îmi treacă?

Ce ți-am făcut când tu-mi erai din muzică refrenul,

cântat de îngeri și de zei, surzind întreg edenul?

Ce ți-am făcut când buza-ți caldă cerșea o alta buză;

când eu iertam și gândul meu cerșea o alta scuză?






Ce ți-am făcut când te ceream sub soare de soție,
și îți prindeam voaluri de nori și-n păru-ți iasomie?
Ce ți-am făcut atât de rău, de nu vrei să-mi vorbești?
Dar nu-mi vorbi de-acum, te rog, vorbind mă irosești!












                                                                                                    @ Diamescu Adrian

4 comentarii: